Frågor och svar
Mejla oss på kundservice@datumposter.se och ange retur i ämnesraden. Ange följande uppgifter:
Ordernummer
Kundnamn
E-post som köpet gjordes till
Orsak till returen
Namn på produkten
Vi ger vidare besked via mejl. Vid retur av vara står kunden själv för returkostnaden. Återbetalning av ordersumman ska göras av DATUMPOSTER.SE inom 14 dagar från det datum då den returnerade varan mottagits och godkänts.
OBS! Se våra köpvillkor för regler kring reklamation & ångerrätt. Ångerrätt gäller inte vid köp av posters som är personliga.
Vid skador på paketet och produkten under leveransen så skall du i första hand kontakta expeditören (DHL eller Post Nord) som ansvarar för leveransen.
Om paketet eller brevet ser trasigt, eller på något sätt ovarsamt hanterat ut så måste det anmälas direkt när det hämtas ut. Ta gärna bilder på skadan.
Kontakta oss sedan på kundservice@datumposter.se ifall du vill reklamera en vara. Glöm inte att lämna med ditt ordernummer för snabbare hantering.
Ja. Vi tar emot betalningar med VISA eller Mastercard. All information rörande din betalning krypteras med SSL vilket innebär att ingen obehörig kan se dina kortuppgifter, dessa kan inte heller lagras av oss.
Posters och prints, affisch, plansch och tavla är olika namn på samma typ av produkt. Vi trycker alla våra posers på högkvalitativt tjockt bestruket papper.
Vi tillhandahåller för tillfället inga ramar.
Om du vill specialbeställa en poster med egna mått eller motiv, så kan du skicka ett meddelande till kundservice@datumposter.se så hjälper vi dig.
Har du lagt en order men inte fått någon orderbekräftelse? Det kan det bero på att du har angett fel mejladress. Skicka ett mail till kundservice@datumposter.se så kan vi se om vi har en order registrerad på dig. Vi kan då rätta till din mail och skicka ut din orderbekräftelse.
Kontakta oss här
Använd formuläret för smidig hantering av ditt ärende.
kundservice@datumposter.se
Vi svarar oftast på mail inom 24 timmar.